Garantie - reparatie - klachten
Wie repareert mijn product?
Je hebt een product gekocht bij Renewlaptop. Daarom mag je natuurlijk altijd Renewlaptop aanspreken voor garantie. Echter repareert Renewlaptop niet zelf producten. Dit wordt door de fabrikant van het product zelf verzorgd. Eigenlijk om een simpele reden: de fabrikant heeft altijd (naast alle technische kennis en gebruikerservaringen uit de markt) alle onderdelen centraal op voorraad om jouw product zo snel mogelijk weer 100% in orde te krijgen.
Welke garantie zit er op mijn product?
Op je product zit standaard fabrieksgarantie. Reparatie binnen de fabrieksgarantie is uiteraard gratis, na deze fabrieksgarantie zitten er helaas kosten aan je reparatie. Op de productpagina van jouw product staat beschreven welke garantie (termijn en type garantie) er bij dat product is afgesproken.
HP Renew producten hebben standaard altijd "Pick up and return" garantie wat wil zeggen dat het product bij je wordt opgehaald, nagekeken, het defecte onderdeel wordt vervangen en hetzelfde product wordt werkend weer bij je bezorgd.
Daarnaast kunt u op ieder HP Renew product een HP CarePack kopen waarmee u uw garantie kunt verlengen, of aanpassen naar uw wensen.
Garantie uitbreiden
Wil je naast de standaard fabrieksgarantie ook aanvullend extra garantie op je HP product? Dat kan met een HP CarePack.
Het is begrijpelijk dat je jouw laptop altijd nodig hebt, je kan immers jouw bedrijf niet stil zetten omdat je laptop het even niet doet!
Hiervoor heeft HP meerdere CarePacks beschikbaar, variërend van 3 jaar "Pick up and Return" tot bv 3 jaar "Onsite" waarbij de monteur bij jou thuis komt om te repareren binnen 1 werkdag.
Zo ben je altijd verzekerd van werking van jouw laptop, en kan je met een gerust hart jouw zakelijke automatisering toevertrouwen aan HP Renew producten.
Wij vermelden per model welke HP CarePacks er voor dat model beschikbaar zijn. Zo kan je zelf besluiten welke extra opties je wil om de werking van jouw product extra te ondersteunen.
Informatie hierover vindt je hier.
Waar kan ik terecht met een defect HP product
Op HP producten zit meestal “Pick up and return” garantie.
Controleer op de productpagina van jouw product welke garantie (termijn en type garantie) er bij het product is afgesproken. Het telefoonnummer van de centrale helpdesk voor ALLE HP producten is:
Vanuit Nederland | 020-7219041 | Lokaal tarief |
Vanuit België (nederlandstalig) | 026-200566 | Lokaal tarief |
Vanuit België (franstalig) | 026-200565 | Lokaal tarief |
Informatie via Internet | klik hier |
De centrale helpdesk zal samen met jou bekijken wat er aan de hand is en kijken of de klacht telefonisch is te verhelpen. Lukt dat niet, dan kan direct een afspraak voor reparatie worden gemaakt. Het product wordt dan bij je opgehaald, nagekeken, indien nodig het defecte onderdeel vervangen en vervolgens weer bij je bezorgd.
Heeft u een klacht ?
Is er iets niet naar wens over onze producten of onze service, dan kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via [email protected], of per telefoon op 085-4849330.
Wij proberen dan om sowieso binnen 1 dag een inhoudelijke reactie te geven om dit op te lossen.